ΑΠΟΣΤΟΛΕΣ & ΕΠΙΣΤΡΟΦΕΣ

Ακύρωση παραγγελίας

Εάν επιθυμείτε να ακυρώσετε την παραγγελία σας, παρακαλούμε να μας στείλετε ΑΜΕΣΑ μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στη διεύθυνση ή και να μας καλέσετε στο +30 2289 024239 (όχι περισσότερο από μία ώρα μετά την ολοκλήρωση της παραγγελίας σας), καθώς στέλνουμε παραγγελίες στην παραγωγή αμέσως μόλις υποβληθούν στην ιστοσελίδα μας. Μετά την πάροδο μιας ώρας από την ολοκλήρωση της παραγγελίας σας, δεν γίνονται δεκτές ακυρώσεις.

Παράδοση & Αποστολή

Tα προϊόντα θα σας αποσταλούν άμεσα μέσω του συνεργαζόμενου δικτύου της speedex με έξοδα αποστολής 4 € και θα σας σταλεί e-mail με το tracking number.

Για παραγγελίες μέχρι και 2 κιλά τα μεταφορικά έξοδα είναι 4 €. Για παραγγελίες άνω των δύο κιλών και ανεξαρτήτως ποσού τα έξοδα ανέρχονται σε 2,20 € για κάθε επιπλέον κιλό.

Για αγορές άνω των 39 € εντός Ελλάδας τα μεταφορικά είναι ΔΩΡΕΑΝ.

Tα προϊόντα αποστέλλονται μέσω ΕΛΤΑ ως συστημένα δέματα στο όνομα του παραλήπτη, και θα σταλεί e-mail με το tracking number.

Οι παραγγελίες αποστέλλονται από το κατάστημά μας αυθημερόν, εφόσον έχουν καταχωρηθεί με ορθά όλα τους τα στοιχεία, έως τις 12:00 π.μ. κατά τη διάρκεια οποιασδήποτε εργάσιμης ημέρας, υπό την προϋπόθεση ότι το προϊόν της παραγγελίας είναι διαθέσιμο.

Τα εμπορεύματα αποστέλλονται μέσα σε λίγες ημέρες και οι τυπικοί χρόνοι παράδοσης είναι 2-4 ημέρες, αλλά σε ορισμένες περιπτώσεις η αποστολή και η παράδοση μπορεί να διαρκέσει έως τρεις εβδομάδες ειδικά όταν πρόκειται για δυσπρόσιτες περιοχές ή όταν πρόκειται για custom παραγγελίες.

Οι ανωτέρω προθεσμίες δεν ισχύουν σε περίπτωση ανωτέρας βίας ή σε περίπτωση μακρινών ή δυσπρόσιτων περιοχών (ενδεικτικά και όχι περιοριστικά αναφερομένων περιπτώσεων ανωτέρας βίας, όπως ακραίων καιρικών φαινομένων, απεργιών, θεομηνίας κ.λ.π.).

Η επιχείρησή μας θα ενημερώνει μέσω τηλεφώνου ή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου για τυχόν καθυστερήσεις στην παραγγελία σας. Η επιχείρησή μας δεν φέρει ουδεμία ευθύνη για δέματα που χάθηκαν λόγω αποστολής σε λανθασμένη διεύθυνση εξαιτίας λανθασμένης καταχώρισης, από εσάς, των στοιχείων της επικοινωνίας σας.

Αποστολές στο εξωτερικό

Για αγορές άνω των 300€ εντός Ευρώπης τα μεταφορικά είναι ΔΩΡΕΑΝ.

Για αγορές άνω των 350€ προς τον υπόλοιπο κόσμο τα μεταφορικά είναι ΔΩΡΕΑΝ.

Το κόστος αποστολής για το εξωτερικό είναι ανάλογα τη ζώνη χώρας. Τα εμπορεύματα αποστέλλονται μέσω διεθνούς ταχυδρομείου (ΕΛΤΑ) ως συστημένα δέματα στο όνομα του παραλήπτη, και θα σταλεί e-mail με το tracking number. Επίσης υπάρχει και η δυνατότητα αποστολής με courier (DHL). Εαν το επιθυμείτε παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας ώστε να σας δώσουμε το ακριβές κόστος των μεταφορικών. Ο υπολογιζόμενος χρόνος παράδοσης είναι έως 3 με 5 εργάσιμες μέρες για αποστολές εντός Ευρώπης και έως 6 με 12 μέρες για τις υπόλοιπες διεθνείς αποστολές.

Έξοδα αποστολής εξωτερικού:

Για αγορές μέχρι 30€ το κόστος αποστολής είναι 7€ για Ευρώπη, Βαλκάνια και Κύπρο και 9€ για λοιπές χώρες.

Για αγορές από 31€ μέχρι 60€ το κόστος αποστολής είναι 10€ για Ευρώπη, Βαλκάνια και Κύπρο και 14€ για λοιπές χώρες.

Για αγορές από 61€ μέχρι 100€ το κόστος αποστολής είναι 15€ για Ευρώπη, Βαλκάνια και Κύπρο και 20€ για λοιπές χώρες.

Για αγορές από 101€ μέχρι 150€ το κόστος αποστολής είναι 35€ για Ευρώπη, Βαλκάνια και Κύπρο και 40€ για λοιπές χώρες.

Για αγορές από 151€ μέχρι 299€ το κόστος αποστολής είναι 45€ για Ευρώπη, Βαλκάνια και Κύπρο και 50€ για λοιπές χώρες.

Τιμολόγηση

(α) Όλες οι τιμές που αναγράφονται στον ιστότοπο του ηλεκτρονικού μας καταστήματος είναι τελικές,περιλαμβάνουν τον ΦΠΑ αλλά όχι και τα έξοδα αποστολής.

Τα έξοδα αποστολής χρεώνονται και εμφανίζονται ξεχωριστά κατά την ολοκλήρωση της παραγγελίας.

(β) Για τις παραγγελίες εκτός Ευρωπαϊκής Ένωσης, οι τιμές των προϊόντων δεν περιλαμβάνουν τοπικούς φόρους και τέλη, εκτός αν ορίζεται διαφορετικά. Εάν, σύμφωνα με την ισχύουσα νομοθεσία, τα εμπορεύματα υπόκεινται σε φόρους επί των πωλήσεων, εισαγωγικούς δασμούς, τέλη διαμεσολάβησης εισαγωγής ή άλλους φόρους ή τέλη στη χώρα του αποδέκτη και εάν δεν έχουν ήδη εισπραχθεί κατά την πληρωμή, ο πελάτης έχει αποκλειστική ευθύνη της πληρωμής των σχετικών φόρων ή δασμών.

(γ) Η τιμή κάθε προϊόντος είναι αυτή που εμφανίζεται στον ιστότοπό μας, ωστόσο ενδέχεται να προκύψουν σφάλματα. Αν διαπιστωθεί κάποιο λάθος στην τιμή του προϊόντος της παραγγελίας σας, θα σας ειδοποιήσουμε το συντομότερο δυνατό και θα σας δώσουμε την ευκαιρία να επιβεβαιώσετε την παραγγελία με τη σωστή τιμή ή να την ακυρώσετε. Σε περίπτωση αδυναμίας επικοινωνίας μαζί σας, η παραγγελία σας θα ακυρωθεί και θα σας επιστραφεί πλήρως το ποσό που έχετε πληρώσει.

Πολιτική επιστροφών

(α) Επιστροφές προϊόντων

Εάν επιθυμείτε μπορείτε να επιστρέψετε τα προϊόντα που παραγγείλατε εντός δεκατεσσάρων (14) ημερών από την ημερομηνία έκδοσης της απόδειξης ή του τιμολογίου αγοράς και θα σας δώσουμε πλήρη επιστροφή των χρημάτων σας.
Οι επιστροφές γίνονται αποδεκτές αν πληρούνται οι ακόλουθες προϋποθέσεις:

-Θα πρέπει να επικοινωνήσετε μαζί μας μέσω e-mail, αναφέροντας το όνομά σας και τα προϊόντα που θέλετε να επιστρέψετε.

-Τα προϊόντα θα πρέπει να αποσταλούν στη διεύθυνσή μας μέσα σε 14 εργάσιμες ημέρες από την παραλαβή τους. Η διεύθυνση αποστολής είναι η εξής:

GRAFFITI MYKONOS
ΑΓ. ΛΟΥΚΑ 3
Τ.Κ. 84600 ΜΥΚΟΝΟΣ
ΕΛΛΑΔΑ

-Τα προϊόντα θα πρέπει να συνοδεύονται από φωτοαντίγραφο της απόδειξης πληρωμής ή αποστολής λιανικής εάν έχει εκδοθεί τιμολόγιο.

-Τα προϊόντα πρέπει να είναι στην ίδια κατάσταση που τα λάβατε χωρίς να τα χρησιμοποιήσετε ή να παραβιάσετε τη συσκευασία. Επίσης θα πρέπει να συνοδεύονται με άθικτη της αρχική τους συσκευασία, τα ταμπελάκια, καθώς και κάθε άλλο έγγραφο που τυχόν συνοδεύει τα προϊόντα.

Επιστροφές χρημάτων δεν γίνονται, εάν το προϊόν έχει χρησιμοποιηθεί μετά το άνοιγμά του, εάν δεν είναι στην ίδια κατάσταση που παραδόθηκε ή εάν έχει υποστεί ζημία.

Παρακαλούμε όπως σημειώσετε ότι για λόγους υγιεινής, δεν επιστρέφονται τα σκουλαρίκια.

Επιστροφές εξατομικευμένων/custom προϊόντων δεν γίνονται δεκτές.

Το κόστος επιστροφής επιβαρύνεται ο πελάτης.

(β) Αλλαγές προϊόντων

Εάν επιθυμείτε την αλλαγή των προϊόντων που αγοράσατε, μπορείτε να κάνετε την αλλαγή εντός είκοσι (20) ημερών από την ημερομηνία έκδοσης της απόδειξης ή του τιμολογίου αγοράς.

Αλλαγές γίνονται δεκτές αν πληρούνται οι ακόλουθες προϋποθέσεις:

-Θα πρέπει να επικοινωνήσετε μαζί μας μέσω e-mail, αναφέροντας το όνομά σας, τα προϊόντα που θέλετε να αλλάξετε και τα νέα προϊόντα που επιθυμείτε να σας αποστείλουμε.

-Τα προϊόντα θα πρέπει να αποσταλούν στη διεύθυνσή μας μέσα σε 14 εργάσιμες ημέρες από την παραλαβή τους. Η διεύθυνση αποστολής είναι η εξής:

GRAFFITI MYKONOS
ΑΓ. ΛΟΥΚΑ 3
Τ.Κ. 84600 ΜΥΚΟΝΟΣ
ΕΛΛΑΔΑ

-Τα προϊόντα θα πρέπει να συνοδεύονται από φωτοαντίγραφο της απόδειξης πληρωμής ή αποστολής λιανικής εάν έχει εκδοθεί τιμολόγιο.

-Τα προϊόντα πρέπει να είναι στην ίδια κατάσταση που τα λάβατε χωρίς να τα χρησιμοποιήσετε ή να παραβιάσετε τη συσκευασία. Επίσης θα πρέπει να συνοδεύονται με άθικτη της αρχική τους συσκευασία, τα ταμπελάκια καθώς και κάθε άλλο έγγραφο που τυχόν συνοδεύει τα προϊόντα.

Επιστροφές χρημάτων δεν γίνονται, εάν το προϊόν έχει χρησιμοποιηθεί μετά το άνοιγμά του, εάν δεν είναι στην ίδια κατάσταση που παραδόθηκε ή εάν έχει υποστεί ζημία.

Παρακαλούμε όπως σημειώσετε ότι για λόγους υγιεινής δεν αλλάζονται τα σκουλαρίκια.

Επιστροφές εξατομικευμένων/custom προϊόντων δεν γίνονται δεκτές.

Επίσης δεν γίνονται δεκτές οι αλλαγές σε προϊόντα προσφορών.

Το κόστος επιστροφής το επιβαρύνεται ο πελάτης.

(γ) Ελαττωματικά προϊόντα

Σε περίπτωση ελαττωματικού προϊόντος, θα πρέπει να επικοινωνήσετε μαζί μας μέσω e-mail, αναφέροντας το όνομα και τον αριθμό παραγγελίας σας και να μας ενημερώσετε για το ελάττωμα. Παρακαλούμε, εάν είναι δυνατό, να συμπεριλάβετε φωτογραφίες του ελαττωματικού προϊόντος.

Δεν μπορεί να χαρακτηριστεί ως ελαττωματικό οποιοδήποτε προϊόν παρουσιάσει φθορά λόγω χρήσης ή ζημία λόγω κακής μεταχείρισης.

Σε περίπτωση που διαπιστωθεί το ελάττωμα, ως προς το υλικό ή την κατασκευή, θα αντικαταστήσουμε δωρεάν ή θα επιστρέψουμε ολόκληρο το ποσό της παραγγελίας σας.

Το ηλεκτρονικό μας κατάστημα δεν φέρει ευθύνη για τα επιστρεφόμενα προϊόντα έως την επιτυχή άφιξή τους στη διεύθυνσή μας.

Σε περίπτωση ελαττωματικού προϊόντος, το κόστος επιστροφής βαρύνει το κατάστημά μας.

Instagram